Uczennice naszego liceum - Anastasiia (1 D), Julia i Julia (O H) oraz Antonina (2 E) wraz z Joanną (1 B) wzięły udział w inspirujących warsztatach teatralnych „Creative Drama in the Post-Pandemic Classroom”, które odbyły się w Liceum Akademickim Da Vinci. Uczestniczki miały okazję rozwijać swoje umiejętności w trzech różnorodnych cyklach tematycznych.

Pierwszy z nich, „Bohater mojej opowieści”, wprowadził uczennice w świat scenariopisarstwa. Poprzez analizę fragmentów scenariuszy i projekcję krótkiego filmu, uczestniczki mogły lepiej zrozumieć zasady budowania narracji i tworzenia bohaterów. Ćwiczenia takie jak burza mózgów czy praca z własnymi pomysłami pobudziły ich kreatywność i pomogły rozwinąć umiejętności storytellingu.

Kolejnym warsztatem było „Mindfulness”, podczas którego uczestniczki poznały techniki uważności. W otaczającym nas świecie pełnym bodźców i stresu, praktyka mindfulness okazała się cennym narzędziem wspierającym wyciszenie, koncentrację i refleksję. Warsztaty dostarczyły praktycznych sposobów na radzenie sobie z codziennym stresem i poprawę samopoczucia.

Ostatni cykl, „Say YES to Erasmus+”, skupił się na rozwijaniu kompetencji związanych z zarządzaniem projektami i zespołami. W trakcie warsztatów uczestniczki dowiedziały się, jak efektywnie planować, analizować dane oraz komunikować potrzeby i cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.
Warsztaty były nie tylko doskonałą okazją do nauki, ale także inspirującym doświadczeniem, które zachęciło uczestniczki do dalszego rozwoju osobistego i artystycznego. Gratulujemy naszym uczennicom zaangażowania i dziękujemy organizatorom za wyjątkowe wydarzenie.

Karolina Żok-Plackowska